سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید خانه در تهران

 

خرید خانه در تهران

خرید خانه در تهران در سالهای اخیر کاری سخت و پیچیده شده است. رشد تورم و افزایش قیمت خانه امکان خرید خانه برای اقشار متوسط را سخت کرده است. از سوی دیگر درامد به نسبت سالهای گذشته رشد چندانی نداشته است و تهیه هزینه خرید برای خرید خانه در تهران پیچیده شده است. با توجه به افزایش هزینه ها برای خرید خانه چه راهکارهایی را میتوان در نظر گرفت تا خرید به صورت آسانتری انجام شود.

چگونه خرید خانه در تهران را به شکل آسانتری انجام دهیم؟

اگر در فکر جمع کردن نقدینگی هستید و قصد خرید خانه را دارید ممکن است این کار سالها طول بکشد. مشکلی که در این مورد بوجود میاید این است که در سالهایی که مشغول جمع کردن نقدینگی هستید تورم ارزش نقدینگی شما را به شدت کاهش میدهد. این اتفاق باعث میشود با جمع کردن نقدینگی هیچ وقت صاحب خانه نشوید. برای آنکه بتوان با این شدت تورم مقابله کرد بهتر است زمان جمع آوری نقدینگی را به حداقل رساند. برای اینکار راهکارهای زیر را در نظر داشته باشید.

دریافت وام برای خرید ملک

دریافت وام علاوه بر کمک به افزایش نقدینگی، کمک میکند تا زمان جمع اوری نقدینگی کاهش یابد و در نتیجه تورم کمتر ارزش پول را کم کند.

وام مسکن اولین وامی است که برای خرید خانه در تهران میتوان از آن استفاده کرد. وام مسکن گرچه سودی بسیار پایین با بازپرداخت بلند مدت دارد اما مبلغ این وام برای خرید ناچیز است. اگر وام مسکن کمکی برای خرید خانه نمیکند میتوانید از وام های دیگری استفاده نمایید.

وام بانک های خصوصی

بانک های خصوصی درصد سود بالاتری را برای وام در نظر میگیرند همچنین بازپرداخت آن در زمان کوتاهتری انجام میشود. اما مسئله مهم این است که در مواردی حتی تا 50 درصد مبلغ ملک را میتوان از بانک های خصوصی وام گرفت. این گزینه میتواند توان خرید شما را بالا ببرد

مشارکت در خرید ملک

مشارکت در خرید خانه به جهت سرمایه گذاری کمک میکند تا سریعتر نقدینگی خود را به ملک تبدیل کنید. این موضوع زمان خرید را کوتاهتر میکند و در زمان کوتاه تورم تاثیر کمتری روی نقدینگی شما خواهد داشت.

 

تهاتر 

معاوضه خودرو 

معاوضه باغ 

معاوضه مغازه