سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیاهان آپارتمانی پهن برگ

?

  

گیاهان آپارتمانی پهن برگ

 

گیاهان آپارتمانی پهن برگ از زیباترین موجودات در طبیعت محسوب می شوند. برگ های زیبا و سبز این گیاهان سبب افزایش جلوه منزل شما خواهد شد. حضور این گیاهان در کنار دکوراسیون مدرن و چیدمان به روز بسیار چشم نواز خواهد بود. در اینجا به معرفی تعدادی از گیاهان پهن برگ که دارای محبوبیت زیادی در بین اغلب مردم می باشند به شما عزیزان خواهیم پرداخت.

گیاهان آپارتمانی پهن برگ?

خرید گل و گیاه آپارتمانی در تهران

گوش فیل: این گیاه با شکوه دارای برگ های بزرگ و سبز رنگ می باشد و به گونه گیاهان آپارتمانی پهن برگ تعلق دارد.  قدرت رشد برگ ها در گیاه گوش فیل بسیار متفاوت بوده و براساس نوع واریته آنها تعیین می شود. به طور کلی در شرایط مناسب برگ های این گیاه توانایی رشد تا پهنای 90 سانتی متر را دارد.

برگ انجیری: این گیاه تنها به برگ های پهن خود شهره نمی باشد بلکه زیبایی خیره کننده برگ های این گیاه بر حسن استفاده از آن در دکوراسیون داخلی آپارتمان ها می افزاید. این گونه جزو گیاهان سمی محسوب می شود. توصیه می شود در مکان هایی که کودکان حضور دارند از این گیاه نگهداری نکنید.

خرید گل و گیاه ارزان

فیکوس الاستیکا: این گیاه که در دسته گیاهان لوکس نیز قرار دارد بسیار زیبا و چشم نواز است. زادگاه اصلی این گیاه در مناطق گرمسیری می باشد. در هنگام نگهداری از این گیاه به تابش مستقیم خورشید به گیاه توجه نمایید زیرا گیاه برای رشد مطلوب به نور مستقیم خورشید نیاز دارد. این گیاه نیز متاسفانه در ساختار خود دارای مواد سمی می باشد.

خرید گل و گیاه ارزان در تهران

فیلودندرون گولر یوزوم: این گیاه کمیاب و در عین حال زیبا دارای برگ هایی با ساختار مخملی می باشد که در داخل آنها رگه های سفید رنگی وجود دارد. این گیاه نیز در دسته گیاهان سمی طبقه بندی می شود.

درخت موز تزیینی: از این گیاه اغلب در فضای خارجی منزل استفاده می شود. در صورتی که منزل شما دارای نور مناسبی باشد شما می توانید از درخت موز در منزل خود نگهداری نمایید. این گیاه زیبا در هنگام فصول رشد نیاز به رطوبت بالایی دارد. پس توصیه بر این است که در این فصل ها حتما تمام حجم خاک بستر کشت را مرطوب نگه دارید.

 

 

 

 

 

?