سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گل و گیاه اپارتمانی در تهران

?

  

خرید گل و گیاه اپارتمانی در تهران

گیاهان مناسب برای نگهداری

اگر به دنبال افزایش شادابی خانه یا محل کار خود هستید و یا مایلید روابط خود را ماندگار کنید، خرید گیاه آپارتمانی پیشنهاد ماست.گیاه آپارتمانی به آن دسته از گیاهان گفته میشود که در محیط های بسته و به دور از فضای آزاد و نور خورشید بتوانند رشد کنند. این گیاهان به دلیل نداشتن مقاومت به سرما باید در محیطی مساعد و سربسته و با توجه به نیازهایشان از جمله نور، درجه حرارت، رطوبت و… در قسمتهای مختلف آپارتمان نگهداری شوند.

خرید گل گیاه?

چه گیاهانی برای نگهداری در آپارتمان مناسب تر هستند؟

 

نگهداری از گیاهان به عشق و توجه نیاز دارد اما بعضی از انها مراقبت بیشتری می‌خواهند. گیاهانی مناسب آپارتمان هستند نیاز به مراقبت و نگهداری زیادی نداشته باشند و نسبت به گیاهان دیگرمقاوم تر باشند. این گیاهان باید در مقابل عوامل محیطی مانند کم آبی و نور کم مقاوم باشند اما در عین حال همیشه باطراوت و شاداب باشند مانند سانسوریا و زاموفیلیا.

چه گیاهانی مناسب محل کار هستند؟

 

گیاهانی مناسب محل کار هستند که جزو گیاهان مقاوم باشند. گیاهان مناسب محل کار باید همیشه سبز یا چهارفصل باشند و تا حد زیادی نسبت به شرایط متفاوت نوری و آبیاری مقاوم باشند. همچنین نیاز به مراقبت زیاد مثل کوددهی و آفت کشی نیز نداشته باشند وحشرات را جذب نکند.

برای حمام و دستشویی چه گیاهانی مناسب هستند؟

 

حتی گیاهان مقاوم به سایه نیز برای ادمه رشد به نور کمی نیاز دارند و برای حل کردن این مشکل می‌توانید در سرویس بهداشتی و حمام از لامپ های فلوئور سنت استفاده کنید. آب داغ در حمام موجب ایجاد رطوبت و بالا رفتن دما با سرعت زیاد می‌شود، این شرایط برای بسیاری از گیاهان مناسب نیست تنها برای برخی از گونه های استوایی بسیار مناسب است.

موارد مرتبط با این موضوع:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

طراحی آلاچیق

نگهداری فضای سبز

خرید گل و گیاه ارزان

حراج گل و گیاه در کرج

 

 

?